Misja firmy
Jest określeniem naszej motywacji w drodze do osiągania postawionych celów i zamierzeń oraz sposobów w jak staramy się to realizować .
Misja firmy określająca filozofię naszego funkcjonowania
Celem nadrzędnym naszej firmy jest oferowanie specjalistycznych usług serwisowych pozwalających naszym Klientom skoncentrować się na swojej podstawowej działalności, umożliwiając im uzyskanie strategicznej przewagi nad Konkurencją.
Wizja rzetelnej i profesjonalnej firmy zapewniającej kompleksową obsługę w zakresie serwisu urządzeń, instalacji i systemów klimatyzacji oraz chłodzenia przemysłowego jest realizowana przez nas w praktycznym działaniu.
Zdajemy sobie sprawę, że w dzisiejszych czasach to ludzie mający poczucie wspólnej misji i odpowiedzialności za dobro firmy są jej najważniejszym zasobem, od nich w dużej mierze zależy nasz sukces.
Mamy jednocześnie świadomość, że żadna firma nie istnieje bez otoczenia, nie istnieje w próżni. Jest wokół niej audytorium, które może również zadecydować o jej sukcesie bądź porażce.
Nie są to tylko klienci, ale wszelkie grupy związane pośrednio lub bezpośrednio z firmą.
Jakość.
Stale dążymy do tego, aby nazwa i znak firmy ACS Serwis Klimatyzacji stały się synonimem profesjonalizmu i najwyższych standardów.
ACS Serwis Klimatyzacji to najwyższe wymogi jakościowe obsługi klientów. Naszym klientom zapewniamy jakość i tego samego oczekujemy od naszych dostawców. Zdobyte certyfikaty ISO 9001 oraz ISO 14001 są potwierdzeniem stosowania zasad zgodnych z tymi normami.
Pamiętamy także o zasadzie, że zadowolony klient przyprowadzi dwóch nowych, niezadowolony zniechęci następnych dziesięciu.
Rzetelność.
Wszechstronność w zakresie oferowanych usług serwisu klimatyzacji pozwala nam realizować nawet skomplikowane i niekonwencjonalne zadania wykraczające poza zakres standardowych kategorii. Staramy się dotrzymywać obietnic niezależnie od wysiłku, który musimy włożyć w ich realizację. Są rzeczy trudne, ale rzadko bywają niemożliwe.
Choć staramy się jak najlepiej realizować powierzone zadania, wiemy jednak, że nikt nie jest nieomylny. Pomyłki i niedociągnięcia zdarzają się nawet najlepszym. Jesteśmy gotowi odpowiadać za nasze błędy i uczyć się na nich. Przyjmujemy odpowiedzialność za nasze działania i czyny.
Uczciwość biznesowa.
We wszystkich kontaktach z naszym otoczeniem biznesowym preferujemy partnerski, otwarty i sprawiedliwy styl współpracy. Budujemy przejrzyste relacje z naszymi klientami i dostawcami, opierając je na przyjętych przez nas wartościach, tj. rzetelności, odpowiedzialności, szacunku i uczciwości. Takiego podejścia też od nich oczekujemy, ponieważ w biznesie niezwykle ważne jest to, z kim robimy interesy.
Szanujemy wszystkich przedstawicieli naszej branży, naszych konkurentów, ich wartości, wiedzę i sposoby działania. Naszą przewagę budujemy na jakości oferowanych przez nas usług. Choć sami wolimy współpracować, uznajemy istnienie zdrowej konkurencji. Może być ona inspiracją i napędem do ciągłego rozwoju i ulepszania naszych usług.
Zarządzanie.
Zarządzanie przedsiębiorstwem oferującym profesjonale usługi serwisu klimatyzacji w realiach dynamicznych zmian otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego jest procesem niezwykle skomplikowanym i złożonym.
W swoich działaniach staramy się wykorzystywać Kaizen – koncepcję zarządzania opartą na zasadzie ciągłego doskonalenia i usprawniania. Polega ona na zaangażowaniu wszystkich pracowników organizacji (firmy), niezależnie od szczebla, w stałe poszukiwanie pomysłów udoskonalenia wszystkich obszarów działalności.
Ochrona Środowiska i Bezpieczeństwo.
Uważamy, że zaangażowanie w sprawy ochrony środowiska i zapewnienia bezpiecznych warunków pracy jest istotnym zobowiązaniem, którego firma będzie przestrzegać.
Deklarujemy pełną zgodność prawną w tym zakresie oraz dążenie do ciągłego zmniejszania negatywnego wpływu na środowisko poprzez oszczędne i racjonalne gospodarowanie zasobami środowiska, oraz minimalizowanie powodowanych oddziaływań.
Prowadzimy działania ograniczające ryzyko potencjalnych zagrożeń i awarii oraz ich niepożądanych skutków. W celu utrzymywania wysokich standardów w zakresie bezpieczeństwa pracy (BHP) współpracujemy z zewnętrznymi specjalistami.
Zaangażowanie społeczne.
W naszej firmie pomagamy naszym klientom i pracownikom osiągnąć sukces. To zaangażowanie wykracza jednak poza ramy ścisłych działań zawodowych – staramy się włączać w życie społeczności, w której mieszkamy i żyjemy.
Działalność społeczna bazuje na dwóch wzajemnie uzupełniających się formach. Pierwsza to działania społeczne właściciela i pracowników firmy wyrażające się m.in. udziałem w różnorodnych inicjatywach branżowych.
Drugi rodzaj to odpowiedź firmy na potrzeby społeczności lokalnej. W tym zakresie wymienić należy wsparcia zdarzeń o charakterze sportowym, społecznym, artystycznym i kulturalnym.