Polityka jakości

Naszym celem jest jak najlepsze spełnianie wymagań Klientów przy utrzymaniu wysokiego poziomu jakości usług.

Home 9 Firma 9 Polityka jakości

Polityka jakości obowiązująca w naszej firmie

Polityka jakości, dokument
ACS Serwius Klimatyzacji - kafelek

Priorytetowym celem firmy ACS Serwis Klimatyzacji Mariusz Rechciński z siedzibą w Rzgowie jest stałe spełnianie wymagań Klientów poprzez osiągnięcie i utrzymanie wysokiego poziomu jakości usług w zakresie serwisu urządzeń klimatyzacyjnych, instalacji i systemów chłodzenia przemysłowego, chłodzenia technologicznego maszyn, procesów, przestrzeni produkcyjnych i handlowych oraz projektowania, wykonawstwa i montażu systemów automatyki klimatyzacji, przemysłowej oraz budynków, układów klimatyzacji w małych i dużych obiektach o charakterze indywidualnym i przemysłowym.

Naszym Klientom pragniemy zapewnić kompleksową jakość usług, opartą na połączeniu i umiejętnym wykorzystaniu profesjonalnej, wielodyscyplinarnej wiedzy inżynierskiej z praktycznym doświadczeniem oraz nowoczesnym zapleczem technicznym.

Problematyka ochrony środowiska odgrywa istotną rolę w świadomości Właściciela, dlatego też zajmuje ważne miejsce wśród zadań realizowanych przez firmę i leży w kompetencjach osób w niej zatrudnionych.

Nasz cel realizujemy poprzez:

  • stałą orientację na potrzeby i oczekiwania Klientów zarówno zewnętrznych jak i wewnętrznych,
  • indywidualne i rzetelne podejście do każdego Klienta i zdobycie jego trwałego zaufania,
  • spełnianie wszystkich wymagań ustawowych i przepisów prawnych,
  • stałe podnoszenie poziomu wyposażenia i stanu zaplecza technicznego,
  • przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych z zakresu ochrony środowiska oraz innych wymagań dotyczących działalności firmy,
  • doskonalenie wszystkich procesów realizowanych w Naszej firmie,
  • ograniczanie stosowania, a gdzie można eliminowania substancji szkodliwych dla środowiska,
  • stosowanie rozwiązań technicznych, technologicznych i organizacyjnych umożliwiających ograniczanie uciążliwości procesów u źródła,
  • prowadzenie racjonalnej i niestwarzającej zagrożenia dla środowiska gospodarki odpadami poprzez segregację, zabezpieczanie lub przekazywanie do recyklingu czy likwidacji, uwzględnianie zagadnień ochrony środowiska na każdym poziomie zarządzania oraz stałe podnoszenie świadomości ekologicznej pracowników,
  • zapewnienie by realizacja usług prowadzona była w warunkach przyjaznych środowisku i bezpiecznych dla człowieka,
  • zmniejszanie emisji zanieczyszczeń,
  • śledzenie i ocenianie oddziaływania firmy na środowisko oraz opracowanie planów poprawy ochrony środowiska, zapewnianie środków na ich realizację,
  • ciągłe umacnianie pozycji na rynku.

Gwarancją osiągnięcia założonych celów jest świadomość Właściciela oraz pracowników firmy o konieczności stałego doskonalenia wszystkich procesów ukierunkowanych na uzyskanie satysfakcji naszych Klientów, wynikającej z zaspokojenia ich potrzeb oraz skuteczne zarządzanie procesami w sposób umożliwiający ciągłe zmniejszanie niekorzystnych oddziaływań na środowisko zgodnie z zasadami ciągłego doskonalenia w każdym aspekcie funkcjonowania firmy, a także wymagań norm PN – EN ISO 9001:2009 i PN – EN ISO 14001-2005. Tak opisaną i wdrożoną Politykę jakościowo-środowiskową firmy wraz z pracownikami będę promować i stosować z należytą starannością oraz będę dbać o jej aktualność.

Mariusz Rechciński
właściciel firmy