Polityka jakości
Naszym celem jest jak najlepsze spełnianie wymagań Klientów przy utrzymaniu wysokiego poziomu jakości usług.
Polityka jakości obowiązująca w naszej firmie
Priorytetowym celem firmy ACS Serwis Klimatyzacji Mariusz Rechciński z siedzibą w Rzgowie jest stałe spełnianie wymagań Klientów poprzez osiągnięcie i utrzymanie wysokiego poziomu jakości usług w zakresie serwisu urządzeń klimatyzacyjnych, instalacji i systemów chłodzenia przemysłowego, chłodzenia technologicznego maszyn, procesów, przestrzeni produkcyjnych i handlowych oraz projektowania, wykonawstwa i montażu systemów automatyki klimatyzacji, przemysłowej oraz budynków, układów klimatyzacji w małych i dużych obiektach o charakterze indywidualnym i przemysłowym.
Naszym Klientom pragniemy zapewnić kompleksową jakość usług, opartą na połączeniu i umiejętnym wykorzystaniu profesjonalnej, wielodyscyplinarnej wiedzy inżynierskiej z praktycznym doświadczeniem oraz nowoczesnym zapleczem technicznym.
Problematyka ochrony środowiska odgrywa istotną rolę w świadomości Właściciela, dlatego też zajmuje ważne miejsce wśród zadań realizowanych przez firmę i leży w kompetencjach osób w niej zatrudnionych.
Nasz cel realizujemy poprzez:
- stałą orientację na potrzeby i oczekiwania Klientów zarówno zewnętrznych jak i wewnętrznych,
- indywidualne i rzetelne podejście do każdego Klienta i zdobycie jego trwałego zaufania,
- spełnianie wszystkich wymagań ustawowych i przepisów prawnych,
- stałe podnoszenie poziomu wyposażenia i stanu zaplecza technicznego,
- przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych z zakresu ochrony środowiska oraz innych wymagań dotyczących działalności firmy,
- doskonalenie wszystkich procesów realizowanych w Naszej firmie,
- ograniczanie stosowania, a gdzie można eliminowania substancji szkodliwych dla środowiska,
- stosowanie rozwiązań technicznych, technologicznych i organizacyjnych umożliwiających ograniczanie uciążliwości procesów u źródła,
- prowadzenie racjonalnej i niestwarzającej zagrożenia dla środowiska gospodarki odpadami poprzez segregację, zabezpieczanie lub przekazywanie do recyklingu czy likwidacji, uwzględnianie zagadnień ochrony środowiska na każdym poziomie zarządzania oraz stałe podnoszenie świadomości ekologicznej pracowników,
- zapewnienie by realizacja usług prowadzona była w warunkach przyjaznych środowisku i bezpiecznych dla człowieka,
- zmniejszanie emisji zanieczyszczeń,
- śledzenie i ocenianie oddziaływania firmy na środowisko oraz opracowanie planów poprawy ochrony środowiska, zapewnianie środków na ich realizację,
- ciągłe umacnianie pozycji na rynku.
Gwarancją osiągnięcia założonych celów jest świadomość Właściciela oraz pracowników firmy o konieczności stałego doskonalenia wszystkich procesów ukierunkowanych na uzyskanie satysfakcji naszych Klientów, wynikającej z zaspokojenia ich potrzeb oraz skuteczne zarządzanie procesami w sposób umożliwiający ciągłe zmniejszanie niekorzystnych oddziaływań na środowisko zgodnie z zasadami ciągłego doskonalenia w każdym aspekcie funkcjonowania firmy, a także wymagań norm PN – EN ISO 9001:2009 i PN – EN ISO 14001-2005. Tak opisaną i wdrożoną Politykę jakościowo-środowiskową firmy wraz z pracownikami będę promować i stosować z należytą starannością oraz będę dbać o jej aktualność.
Mariusz Rechciński
właściciel firmy